Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Allmänt forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Svara
 
Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2006-08-24, 19:58   #1
millsing millsing är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 832
Det är sysidans fel!!!!! Alltihop!!!

Jag trodde att det hade försvunnit. Att intresset hade svalnat och att nya intressen tagit överhanden. Att jag kanske t.o.m. hade vuxit ifrån det. Men nej....nu är det värre än det någonsin varit förut!!!



Nä, vad jag menar är att tack vare Sysidan så har jag tagit upp mitt syintresse igen som mer eller mindre har legat i träda i nästan ett decennium, om man bortser från alla måsten man gjort för husbehov (gardiner, dukar, uppläggningar, lagningar). Jag är sytokig igen och det känns härligt!! Närhelst jag har tråkigt eller fastnar i en bilkö så kan jag sitta och tänka och klura på nya syprojekt. Och tiden bara rusar iväg, och man blir glad dessutom.

Tack Sysidan och alla underbara medlemmar som ger svar på kluriga och knepiga frågor som dyker upp närhelst man rör sig i sy-djungeln!!

Trevlig skaparhöst till er alla!!
millsing är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-08-24, 20:27   #2
Loka Loka är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2006
Inlägg: 21
Jag håller med! Fast jag har inte sytt förut och har inget "gammalt" intresse att ta upp så är jag numera helt såld på att sy!
Jag började sy lite smått förra våren och hittade sysidan i vintras: JISSES vad tid jag har spenderat med att kika runt på allt fint! Till slut vågade jag steget att även lägga ut mina alster bland alla "fullblodsproffs" (som jag upplevde det).
HURRA för sysidan!
Loka är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-08-24, 20:27   #3
helen helen är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2004
Inlägg: 699
Jag håller med dig! När jag fick min broderingsmaskin så tänkte jag att jag ska sy en massa dukar och brodera av bara farten. Men tack vare sy-sidan så sitter jag här med en massa egenhändigt sydda saker, kjolar, tygkassar, grytlappar, ett pennfodral m.m Jag har tummen mitt i handen när det gäller att sy, men kul är det och så är man inte längre ensam, jag kan gå till sy-sidan och få hjälp om det behövs eller bara titta runt i alla album och få inpiration
helen är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:08.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons