![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Hej! Alla glada broderare därute! Skulle verkligen behöva er experthjälp. Efterlyser en elektriker eller något som har med det att göra, gärna roligt! Har försökt att hitta nåt på nätet men ack! Snälla om ni har sett nåt sånt någonstans så berätta var*ler* Behöver inte vara freebie. Tack på förhand! Mvh Madde/Tillan
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Kolla lite på den här sidan, bör finnas något.
http://www.dakotacollectibles.com/co...ion=Occupation |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Oj, jag trodde först att du letade en riktig elektriker, tänkte inte på att det var kategorin "maskinbrodyr". Det var först när jag kom till slutet av ditt inlägg och läste "behöver inte vara freebie" som jag började fatta, ha ha.
Hoppas du får tag på din elektriker. Senast redigerad av xyzavslutat den 2007-05-22 klockan 10:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Det finns en knubbig elektriker som freebie hos annthegran. Sök op occupations så får du fram lite hantverkare.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:59.