![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Hej!
Jag är ganska nybliven ägare av en Janome 300E och har inte riktigt lärt mej allt om brodering och stygnsättning ännu. Nu har jag fått en förfrågan av en bekant om jag kan brodera ett företagsnamn med tillhörande logotyp på ett arbetsplagg....Självklart vill jag göra det....men jag är osäker på hur jag ska gå till väga. Jag har tillgång till Customizer 10000 och Embird Plus. Någon här som kan ge mej en kort instruktion här om hur jag ska gå tillväga..??? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej!
Vill du stygnsätta själv (i Customizer eller Embird) eller vill du låta någon annan göra själva stygnsättningen? Jag har skrivit en liten manual i hur man stygnsätter i Customizer 10000 Plus. Den är dock för stor för att lägga ut här. Maila mig om du vill ha denna skrift och exempelfilerna. /Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:58.