![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() Hej!
Undrar om det är någon som känner till någon som håller kurser i accessoar-tillverkning såsom hattar, väskor pärlbroderi m.m. I Malmö/ystad området. Främst hattar. Kanske det är du själv som känner att du är jäkligt bra på att göra sådana saker och skulle tycka det var kul att lära ut dina kunskaper?! Snälla hör av er till mig då för den enda kursen jag hittat är i stockholm och det känns lite långt. ![]() MVH Birgitta |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej
I Ystad finns Stina Gruvstedt, som gör fantastiska hattar. För några år sedan kunde man gå på kurs hos henne, om du vill kan jag kolla med henne. Hur hade du tänkt, typ studiecirkel eller? Mvh Mariette |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
ja typ studiecirkel, annars är jag väldans intresserad av praktikplats på ett sådant ställe också, men först och främst vill jag lära mig göra sådana saker. hade ju varit jätte snällt om du ville höra med henne.
tack så mycket för ditt svar. ![]() mvh birgitta |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hej
Nu har jag fått svar från Stina Gruvstedt. Hon vill fundera lite om hon vill hålla kurs, just nu är hon upptagen med annat. Återkommer när jag får besked. Mvh |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
ok. tack så hemskt mycket. jätte tacksam. bara hör av dig. du kan maila mig då istället om du vill.
*krama* mvh birgitta |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:31.