![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Leveranstid från m-broderiting
Hej
Jag har beställt tråd från m-broderiting i Danmark och fick bekräftat att det blivit skickat den 24/4. Nu är det den 30/4 och undrar hur lång leveranstid de har? Någon som vet? Tyvärr har de ju inte så att man kan söka på paketet var det är... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det beror på om det är ett stort paket eller det är ett brev. Stora paket går med GLS (här schenker). Oftast kommer det fram på cirka en vecka.
En gång så fick jag besked om att paketet fanns i Vellinge på ICA (tror jag) för avhämting. Jag bor i Stockholm, så det var en resa fram och tillbaka på cA 140 mil. Men dom skickade det rätt, men det tog några dagar. Brev brukar gå på ett par dagar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Posten var sen idag så det kom idag.
![]() Jag har också varit med om att paket hamnat helt åt helskotta. Men det fixade sig så det kom rätt till slut. Tror att det var schenker då också. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:12.