![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Prisvärd och bra tråd?
Jag undrar Emmelbroderitråd. Priset är bra, men är tråden bra? Håller den eller brister den ofta. Blir broderierna fina?
Har ni beställt från Danmark eller någon annanstans? Jag kört med RobinsAntons tråd, men ska ju sluta i Sverige så jag vill hitta något nytt bra märke som är prisvärt och bra. Vad ska jag satsa på? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Threadelight från ABC-embroidery är både bra och prisvärd
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag tycker att Emmel tråden är bra ! Jag är nöjd med den !
Jag beställer direkt från Danmark. Har visserligen inte provat någon annan ;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag har beställt från Danmark och är mycket nöjd med både tråden och priset
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag använder Emmeltråden tycker den är väldigt bra, prisvärd beställer från Danmark. Har väldigt få trådbrott om man jämför med Sulky eller guterman så tycker jag den är starkare men Sulky har en finare lyster såg det när jag skulle brodera i julas och blev utan röd tråd köpte då tillfälligtvis Sulky. Men lägger man inte dem brevid varandra så vinner den danska på grund av pris och styrka enligt min mening.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:01.