![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Sy & Inspirationsmässan i Göteborg
http://symaskinsagenturen.se/index.php/1277054
Någon skall dit? 26-28 Februari, Kviberg Gatuadress: Övre kaserngården 8 (Pjäshallen). (Gamla regementet) Se Karta tryck här Fre 10.00-19.00, Lör 10.00-17.00, Sön 10.00-16.00 Entré 60:- jag hoppas att jag kan åka dit. men vet inte än och kan man åka dit "gratis" igen? måste kolla det.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
oh!det finns info.
Symässa på Kviberg, Sysidans medlemmar har gratis entré. Ange medlemsnummer och namn vid kassan så går du in gratis.
bra bra bra! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Kul med mässor men jag blev besviken sist så det blir inget för mig (samt börjar barnen precis bli friska från magsjukan).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag ska dit. Går alltid när det är gratis.
![]() Jag hoppas att någon av utställarna har pincett typ till overlock för min greppar inte tråd längre. Annars måste jag spara pengar. Men jag ska ta ut några hundringar för man vet alrig när man hittar någonting riktigt fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Ser att man kan se hur det kommer se ut:
http://symaskinsagenturen.se/index.php/1288535 Verkar som att indukta progenta inte kommer ställa ut. Synd jag gillar att titta på deras industrimaskiner. Men det förstås, de kan ju inte ställa ut med att alla bara tittar. ![]() Tråkigt dock att se att newagekristallmontern kommer ställa ut igen, det är ju inte alls relaterat till sömnad? :P Kanske därför det heter "inspiration" ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
hoppas att träffa dig!
Hej,ichigo.
om jag har tur, jag kan träffa dig, kanske? (neeej, mycket folk, så det är omöjligt.. ha ha) jag ska åka dit på lördag förmiddag... |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:13.