![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Ändra broderi
Hej hej i julstöket.
Jag har ett broderi som jag vill sy på en julklapp men skulle vilja ändra i det. Figuren håller i en nål men jag skulle vilja ha en morot där istället. Snälla är det någon som skulle vilja hjälpa mig snabbt o lätt? Vet att ni alla har mycket att göra men kasnke någon har tid?? TACK Snälla Ps har ingen morot själv som broderi, helst med blasten kvar på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
TACK har fått hjälp nu. Bild kommer snart..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Så här bra blev det när jag fick hjälp att ändra broderiet. Hon som sitter i fingerborgen fick lite eld under sig o en morrot i handen.
Tyvärr så försvann halva r i Gäster. Får se hur jag ska få till det.. Inte så lätt att sätta i ramen igen o sy om det. Tack snälla Agneta för hjälpen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hej och god jul.
Roligt broderi du fick till. Kan du inte sy för hand med den mörka brodyrtråden där det fattas i R-et? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Vad fint det blev!
Jag skulle nog försöka sy en tät sicksack på vanlig symaskin, eller möjligen sy för hand. Det kommer bara att vara du som ser det, det kna jag nästan lova! (fast själv ser man det ju lika bra som om det vore sytt i neongrönt... så funkar vi ju tyvärr.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Ska prova att sy det för hand. Skulle ju ge bort den men vi får se hur jag gör.
Jag har ju faktiskt en broderifot till min vanliga makin!!!! Kanske dags att inviga den ordentligt... Att jag inte kom på det innan. TACK o GOD JUL på er alla |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:27.