![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() tenkte jeg skulle kjøpe meg en ny maskin,og da jeg tok kontakt med janome anbefalte de easy jeans.
dette skulle være en kraftig maskin som kunne sy i tykke tekstiler. har noen erfaring med denne maskinen?hva type sømmer har den?trenger forsåvidt bare de ulike nyttesømmene.ikke prydsømmer. er den god til tynne stoffer?som tyll og sateng fx? erfaringer mottas med takk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Jag är mycket nöjd med min Janome easy jeans. Har haft min i snart tre år och den har aldrig strulat.
Den har många bra funktioner och är lätt att ställa in . Du kan välja mellan 22 sömmar, elastiska sömmar och oilka dekorationssömmar. Att sy i tunna, hala tyger funkar lika bra som i mycket tjocka tyger. Enda minus är att man måste trä om maskinen när man ska spola ny undertråd, men som sagt den är lätt att trä. Rätta mig om jag har fel, men jag tror att Jamone är det enda märket som har 5 -års garanti. / Ferguson
![]() |
![]() |
#3 |
|
garanti
Hej! Jag tar tillfället att tala om att även Pfaff har 5års garanti.../pia
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
5-års garanti även på D1
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag är jättenöjd med min easy jeans... den har allt jag behöver så jag rekommenderar den verkligen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:50.