![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Åland
nu kommer jag med förslag
onsdag om 3 veckor.!!! vi åker på kvällen o e i hamn i sth 23 timmar senare, gratsi för dem med ica kort!! men bör bokas i tid!! jag har stor tomt o uppfart så där kan pendlare stå med bilar! Så nu kan vi börja planera samåkning från det avlånga landet lasta datorn o humöret o häng med |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
altså
man behöööre inte ha datorn med, bara man har glatt humör.....
Annie som uttryckte sig knasigt |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jaaa, jag börjar packa redan nu...
Är det den 18 Juli du pratar om? Vilken båt? Vilken tid? Massor med frågor. Vill veta mer. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
viking line
har just nu ett erbjudande
för ala med ica kort, annars skostar resan 98 kronor själv tänkte jag sitta i den RÖKFRIA smörgåsbords delen. jag hoppas innerligt att den 18 juli ska passa många av er för nu ska vi ha roligt, börjar i morgon på värsting kuren så jag ska klara all parfum, cigarett mm o har jag tur kommer min elrulle i slutet på nästa vecka, slut på isoolationen!!! Häääääng med, data, block o penna, eller vad det viktigaste e ju att vi har GÖÖÖR kul INFO HÄR... Förmånliga ICA Kort-erbjudanden Fri Cinderellakryssning med många nöjen Kryssa fritt och njut av Östersjöns hetaste nöjen på Cinderella. Önskar du enkelhytt erbjuder vi specialpris. Flera restauranger serverar ljuvlig mat. På Sun & Fun-däck högst upp ankarparty, musik, dans, tävlingar och allsång varje dag vädret tillåter. Ombord finns också pub, taxfree, spa och stort Knatteland för de små. Fri kryssning gäller när minst två vuxna delar insides C-hytt alla dagar 1/6–31/8 2007 (ej på Rigakryssningar, specialresor, charter). Upp till fyra kan kryssa fritt. Tillägg för B-, A- eller LXB-hytt. Bokningskod ICA. Enkelhytt med ICA Kort-rabatt från 150 kr, kod ICAE. Boka här på internet och uppge även namn och födelseår på alla resenärer. Visa upp ditt ICA Kort när du hämtar ut biljetterna. Åldersgräns. Begränsat antal platser. Dygnskryssning 22 timmar Stockholm–Mariehamn Avresa 18.00, åter nästa dag 15.30. Boka Resa |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hallå Annie, nu är jag igång igen...
Tyvärr, den 18 Juli funkar inte för då är båten i Riga. Tisdagar och onsdagar går inte Cinderella till Åland. Vi kan åka må 23 juli 18,00 och komma hem dan därpå 15,30. En B hytt för 4 pers kostar då 276 kr alltså 69 kr/pers. Vill man kan man ta en C hytt gratis då med Ica kortet. Själv vill jag bo i en B hytt.Gillar inte att bo så långt ner. Finns det nån som vill dela med mig? men ni får inte fundera för länge, det är snabb bokning som gäller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
hehehe
jag sa bara onsdag på måfå
jag kan rulla när som helst.. jag har nog lättare att ändra mina åtaganden än ni andra |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
hytt
min hytt blir i a klass då jag måste ha handikappvänligt, står du ut med att bo med mej o min assitent o en massa hjälpmedel så får du gärna kinesa med mej
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Så kom igen nu alla! Mejla mig så kan jag boka (med Annie´s tillstånd) alla hytter.Å ni som kommer långväga ifrån, va inte oroliga vi kan bestämma mötesplats så vi kan ta oss gemensamt till båten. Finns det nån som vill åka med mig i bilen från Värmland via E 18 till Sholm, hör av er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
tack
för att du organiserar, jag e bara en glad skit men ordning på allte jag dåligpå
hej hopp |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Ja jag är bara glad för den glada skit du är, det vet du
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Kommer hem från Österrike den helgen. Tror att jag avstår den här gången.
Men kul vore det... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
ja är ju ingen broderare.. men ja blir sugen på att åka iaf!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
sytok
det räcker väl?!
hehehe kanske kan vi omvända dej |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
hehe jo det kanske inte är så svårt att få mej att börja med nåt nytt!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
såååå, blir det den 23 juli eller?
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:56.