![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() Det verkar som om mitt Customizing Plus inte
tycker om säkerhetsprogram. Hade Norman tidigare och då fungerade det inte. När jag tog bort det så fungerade det. Har nu bytt till Glocalnets säkerhetsprogram och nu fungerar inte Customizing igen. Det är när jag ska stänga av en design som jag har framme och klickar på X-et då får jag hålla på flera gånger innan det stängs. Ibland försvinner även färgpaletten och delar av verktygsfälten. Det måste således vara något fel på programmet. Att kontakta Husqvarna lönar väl sig inte de brukar ju inte svara och kunna vara behjälpliga. De verkar numera bara vara intresserade av att ta betlat! Skulle ju vara bra om de då även kunde ha litet service. Hoppas därför på er kära syvänner om ni ev kan ha något råd igen! Hälsningar Maggan i Eskilstuna |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Finns det ingen uppgradering på deras hemsida? När jag bytte dator och operativsystem, så började mitt Customizer 1000 Plus att krångla, men bara vissa kommandon. Visade sig att det fanns en uppgradering på Janomes hemsida som jag laddade ner, och då fungerade det igen
![]() /Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Är det husqvarnas du har ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Krånglande Customizing
Hej igen!
Ja, det är Husqvarna jag har och jag har en Plantium Plus-maskin Hej so long Maggan i Eskistuna |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
jag har janomes digiteizer pro och där händer det något liknande om programmet är upptaget med att försöka stygnsätta tex och jag för söker göra något ytterligare då beter den sig ungefär som du beskriver,men alldrig annars.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hej Margaretha
Jag har exakt samma problem som du har. Jag har ominstallerat programmet men det fortsätter ändå. Jag har inte haft en tanke på att det kan vara säkerhetsprogrammet, men du har nog rätt för det var när jag bytte som det började för mig oxå Då fick man ju iallafall en förklaring på det men det är förbaskat irriterande. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Hej!
När jag skaffade Husqvarnas program för flera år sedan,hängde det sig stup i kvarten.Jag hade mailkontakt med HQ, men den hjälp de gav mig var att ifrågasätta min PC,den var sprillans ny med tillräcklig kapacitet. Min son löste det på något sätt, och det blev bra. Nu har jag bytt PC och problemet dyker upp ibland, det går inte att avsluta programmet, man blir helt enkelt hängande. Det känns som att HQ borde kunna ha någon idé om vad som kan vara fel. mvh Marika |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:28.