![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
konstnärs motiv
Min Dotter fick besked att hon kommit in på sin eftertraktade estel linje bild och form
jag har köpt en vit målar klädsel åt henne och skulle vilja brodera en massa som har med bild o form på den. gratis eller köp spelar ingen roll. inte var dag man får sina drömmar uppfyllda sicken dag gymnasie besked och oranga faran hemma igen.... Gkrattande glatt pulvertroll |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Inte för att jag har några broderitips, men jag måste få be att gratulera dottern. Det är roligt när saker och ting går som man vill. Själv fick jag fast jobb (efter tre års timspring) och firade med en ny Pfaff.
Hälsa och gratta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
en palett o penslar borde du ju kunna stygnsätta själv det är ju konstnärsmaterial om nått.
![]() Gratta dottern ordentligt!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Hej Pulvertroll! På HQ diskett nr 7 finns
hobbies bland annat staffli och penslar och palett.Hälsningar från ett regnigt Småland. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
hehehe
den hadde jag ju tom
tack vännen |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Ett stort GRATTIS till både din dotter och till dig, sååå roligt när önskningar går i uppfyllelse!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() AnnTheGran har några under Occupation, lånken dit hittar under :Länkar:. Och stort grattis och kram till er båda
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
tack för grattis
hur ofta ser man en tonåring studsa runt o längta tills skolan börjar...
Så enormt glad att skolorna har börjat bredda sig.. Vinkar glatt |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Här finns en "pocket topper", en tjej med pensel.
http://www.kittykittyproductions.com/Freebies.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Hej och grattis!
Jag har faktiskt stygnsatt en färgpalett med pensel (mina föräldrar målar och har sig), så den kommer här: Kramar /Gunilla Finns bild här på en fleece-halsduk med detta broderi på: http://www.sysidan.se/forum/showthre...&threadid=7268 Senast redigerad av gunnsan den 2007-07-11 klockan 17:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Grattis till din dotters gymnasiumintag Trollet!
och tack för paletten Gunnsan! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:04.