![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Söker Lösa Bokstäver "Märken"
Söker efter ett alfabet med "lösa" bokstäver.
Som man kan brodera på Solvy eller Soluvlies, som sedan blir lösa bokstavsmärken. Att sy fast eller att fästa med BSN (tvättbart vliesofix) Till schabraket som inte går att brodera på. Inga krusiduller bara bokstäver. /Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag hänger på för jag har faktiskt letat efter detsamma.
Det jag är ute efter är ffa ett snyggt och enkelt alfabet i FSL. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har gjort ett alfabet att brodera som tygapplikation. Bör gå att göra lösa bokstäver i tyg med broderad kant.
Kan bara göra i formatet pcs. ca 4cm höga Senast redigerad av barwin den 2007-06-21 klockan 18:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Här finns flera alfabet men jag vet inte om det är något som passar fsl.
http://www.designsinstitches.com/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Här finns massor av alfabet! Du kan välja att köpa alla i en "pack" eller en och en.
http://www.emblibrary.com/ ...sök på Alphabets till vänster, lycka till! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Oj vilket gensvar!
Tack alla som skrivit här och till min mail. Tänk att via sysdan löser man de flesta "sybekymmren" man har ![]() Fortsatt trevlig midsommar, hoppas det inte regnar allt för mycket på er ![]() /Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:11.