![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() Är det någon som vet hur jag läser in motiv från kort till datorn med d-card reader/writer?? Jag har suttit och provat en bra stund men lyckas inte. HQ butiken sa att det skulle gå m en hade ingen dator igång. Jag har enbart organizer.Så är det någon som vet hur man gör
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har inte programmet igång men har för mig att man klickar på "send".
Då kommer det upp en text "läser d card". |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Read d-card är det i mitt 3D-professional när jag har organizer igång.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ja så klart....
......att det står "read d-card"!
Såg det nu när jag tittade i programmet. Hade fel i "minnet". |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hittar ingen read d-card knapp. HQ butiken sa att det ska finnas en ruta som heter det under accesories men den rutan är tom. Knappen kan väl inte bara försvinna??? Någon som råkat ut för samma sak??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Gå in under quick link, accessories, d-card reader writer.
Då kommer det upp ett nytt fönster, där står card högst upp, klicka så står det read card. Funkar inte detta? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Nej det är just det det inte gör. Det är liksom bara en tom ruta under accessories. Det konstiga är att jag har samma fel på båda min datorer. Kan det vara så att det är fel på programvaran?
Edvina, har du bara organizer eller har du fler program? Kan det möjligtvis vara så att det inte funkar med enbart organizer?? Vore ju konstigt eftersom det heter reader/writer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Jag har 3D Proffessional. Vet inte hur det fungerar i de enskilda programmen.
En fråga bara, Du har väl installerat kortläsaren? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Jadå den är installerad och det funkar att lägga ner motiv på kortet och brodera ut det. Kanske det är så att det inte funkar för att jag bara har organizer.... Jag vet faktiskt inte. Ebligt HQ affären ska det gå att läsa in i datorn från reader/writern. Tack för din hjälp!
Jag får väl vänta till måndag när den person som vet hur man gör är tillbaka i butiken. Ville så gärna kunna fixa det under helgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
I min dator måste jag ha satt i dongeln o kortläsaren i viss ordning.
Det är frustrerande när man inte får gjort det man vill. Men det finns så många duktiga här och det är ju en dag i morgon också (när alla kommit hem från pingstfirandet). |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:44.