![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Ändra HUS filer till SHV (Designer 1)
Hej!
Jag är nybliven ägare till Huskvarna Designer 1. Jag vill lära mig konvertera broderier till min maskin. Sysidan har lärt mig endel om program. Mha Embird får jag HUS-filer hur gör jag för att min maskin ska förstå (Jag tror att det ska vara SHV_filer). Jag skulle bli så glad.. Hälsningar Lena |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
hej
jag har oxå en designer 1 så har jag programmet diskmanger när jag lägger in broderier där och sen ner på diskett då kan jag sätta in det i maskinen jag konvertera inte om dom vet inte om maskinen känner på sej det ? vet inte alls
har du några data program till datan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack
Hej Susanne!
Jag har bara Embird - inga andra dataprogram. Vad gör Diskmanager och hur mycket kostar det och var hittar man det? När du hämtar broderier på nätet konverterar du inte dem först då i tex Embird? Hälsningar Lena |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hej igen
maila mej privat så kan du få mitt nummer så kan du ringa mej kram suss
skumnorpan@hotmail.com |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:44.