![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
etiketter!
Hello!
Vi håller på med en liten provkollektion till nästa år, nu är det så att vi skulle vilja ha etiketter på kläderna, med typ våran logga och kanske tvättråd. Problemet vi har stött på är att varje gång vi ska beställa så vill de att vi beställer för minst 1000st, vi behöver bara 50 stycken! Nu till min fråga, finns det någon möjlighet att göra etiketter som är 60 gånger 20 mm stora med en maskin? en sådan maskin som någon kanske äger här i forumet? isåfall skulle vi bli väldigt glada om någon kunde tipsa vad det är för maskin vi ska använda eller kanske om någon vill ta på sig uppgiften mot en avgift, vet inte, kom med lite förslag! eller kontakta mig för vidare info! Tack för stunden! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej
Kul med provkollektionen :-) Här: www.minanamnband.se finns etiketter att beställa, och där kan du beställa bara 50 st om du vill det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
men, de säger att det minsta vi kan beställa
är 300st! vi lämnade ett förslag där för ett par månader sedan men de har inte svarat ännu. tråkigt. Tack för snabba svaret!. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
Citat:
Tidigare har man iaf kunnat beställa mindre mängder, men det kanske är ändrat då. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
Citat:
//Kaja |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
'
Ok, tack alla! Nu har jag bett om offert på 300st, det kanske blir billigt! Tack alla ni som bryr sig! Ha det underbart! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag beställde "special" därifrån och det gick på knappt 1200kr för 300st.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:51.