![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Plastblommor
Hej!
Sorry om det kanske inte riktigt passar här.. Jag undrar var i Göteborg man kan köpa fejkblommor, i roliga klara färger (inte alltför stora blommor, typ max 4-5 cm stora) som man kan slakta? Jättebilligt alltså. ![]() Någon som har någon idé? Jag kommer att tänka på ljusmanchetter.. Men eftersom jag tycker den typen av inredning är ful (i mitt hem alltså) så har jag ingen koll på var man kan köpa sådant.. Jag vill ha klara färger som turkos, cerise, orange, etc, inte typ vinröd, marinblått, aprikos... Tacksam för hjälp! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Ska de se riktiga ut? Plantagen har, om de är jättebilliga vet jag inte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Det gör inget om de ser plast ut.
![]() Plantagen o såna butiker brukar ju ha dyra krukväxter som ska se ut som riktiga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
man brukar kunna hitta billiga ljusmanshetter på typ myrorna och andra loppis-butiker, om man känner att begagnade är ok.
/Ingrid |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
På Backaplan i samma byggnad som Mattlandet finns en affär som har väldigt många konstgjorda blommor. Billiga!Just nu kommer jag inte ihåg vad affären heter men den ligger på andra sidan gången strax efter en väskaffär.Annorlunda och ganska kitschiga.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:10.