![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Dom där små tipsen och hur gott det är med seriösa fackmän, eloge
Jag var nyligen hos min husqvarna handlare som jag köpte D1 av, jag tyckte den drog upp undertråden. i 45 minuter satt hon o fixade med min maskin, bytte lite saker, fixade o trixade så sydde den perfekt igen. SERVICE
![]() men under arbetets gång så fick jag lite trix o tips hur spolen skulle vara, jag hade gjort som hon på symaskinsgrottan där jag köpte min premium 955e av, och louise gjorde tvärt om, vilken skillnad det vart på brodyrkvaliteten. När man skulle ha lite extra filt under spolen mm små små tips som alla gjorde att kvaliteten förbättreades avsevärt. det slår mig verkligen hur viktigt det ärmed en bra handlare i ryggen när man är nybörjare. istället för att bli putt att jag påpekade att det var mycket undertråd och jag var tvungen att ställa om maskinen, så sa hon direkt att kom hit med den man sk inte behöva ställa om för att brodera vanliga saker. det bästa av allt var att hon verkligen ville att det skulle funka, inte bara " e du nöjd nu" Min goda vän Britt sa åt mig att henne ska du vara rädd om, och så känner jag, visst kan jag handla på nätet billigare, men vad gör jag en dag om Louise inte skull ha kvar affären för att kundkretsen tryter, så jag kommer nog handla av henne ändå. bara det att allt jag handlade i veckan fick jag till mässpris fast hon tog min rose som inbyte mot saker. det säger en del.. Jag vill passa på at ge dagens eloge till dessa handlare som verkligen månar om sina varor och oss som kunder, för mig som hade en konstig handlare som första möte i branchen kanske jag uppskattar sådanna som Louise på louice's symaskinshörna och Janne på sandvikens husqvarna ( som alltid hjälper oss här) dessa tips trix och vänlighet är det som gör hela skilnaden när man betalar dyra pengar för sin hobby. min första maskin kändes hemsk att lägga 20.000 på. men Rose var inte lika kul att känna sig grundlurad på. men min Designer är det bara roligt att äga... Annie som bara vaknade så himla glad |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:35.