![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Sy mässan i sollentuna
är det flera än jag som tänker komma dit???
vi är några som stämt möte men visst vore det kul att morsa på folk på riktigt. jag e där på freda vid 11 snåret eftersom jag e novis så ska jag passa på att insupa en massa kunskap. Annie |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Hej!
Jag tänker också att besöka symässan på fredagen, men kan tyvärr inte säga vilken tid det blir, men tror att det bör vara vid samma tid som vi kommer dit (åker buss) kanske att vi kan heja åt varandra Gun |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jo, jag har väl räknat med att åka dit... hmm men när var det igen... vilka datum och tider...
Här är det så upp och ner med allt just nu så jag vet inte om huvudet sitter fram eller bak...! Jag ska iallafall träffa så många jag bara kan ... ska vi hyra ett fik eller hi hi... sätta upp skylt sysidanvänner.... skämt å sido... självklart vi ska träffas vi som vill. Kram Eliza [COLOR=orangered]tillägg[/COLOR] Hittade det 2-4 mars 2007, Syfestivalen, Sollentuna Expo Center Har skrivit in det med rött i almenackan nu Senast redigerad av ChessMan den 2007-02-19 klockan 08:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag har precis bokat tågbiljetter till mig och min dotter. Vi åker upp från Trollhättan på fredagen.Annie har lovat hämta oss vid tåget annars hade vi aldrig hittat då vårt lokalsinne är lika med noll
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Efterlysning!
Någon som vill samåka? Jag bor i Ljusdal. // Hälsingland/ Gävleborgslän. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
jag ska oxå till symässan på fredag, men vet ej vilken tid än!! Åhh jag längtar!! :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Sollentuna
Vore kul om vi kunde stämma möte på fredag ex.
VID IN-uTGÅNG KL:12.00 BARA FÖR ATT FIKA ELLER MORSA PÅ VARANDRA. ANITA I GÄVLE PLUS NÅGRA FLER. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Jaa va roligt, det gör vi
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Hur ska vi känna igen varandra?
Jag ska försöka vara där till de öppnar ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Sollentuna
Vi kan ju prata så man får väl fråga eller en blå rosett någonstans ex: på väskan.
Vi ses Anita i Gävle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Symässan
jag och min höggravida dotter kommer att vara där på fredag. Skulle vara jätte kul att träffa andra som håller påmed maskinbroderi!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Men ... är det INGEN som ska åka på Lördag eller söndag.. alla på fredagen??
Åker nog bil ner tar gubben med mig och mina minsta flickor...blir en liten familjeutflyckt. Eliza |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Mötes plats
jag tycker det låter som en toppen ide att mötas vih huvudingången klockan 12.
Jag är nog svår att missa.. ser ni ett trort troll i en stor elrullstol,med en eller annan människasom skriker av skratt runt omkring så är det bara jag, Britt, Mia och Eva. och då skulle vi självklart bli glada över att bli hälsade på... Det vore så roligt at få säga hej och framför allt tack tilll alla som har hjälpt mej med mina problem att komma igång, det är tack vare er som jag fått min nya Designer 1. utan er hade jag aldrig övervunnit problemen och sett hur kul det är att brodera. och ni hade rätt, jag kan tom sy på min D1. Så vare sig du som et med dig att du hjälpt mig frammåt kommer dit eller ej.var så säker på att jag är enormt tacksam!! Annie |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
Jag ska åxå dit på fredag så ser jag er så kommer jag fram och hälsar ! Hälsningar Evalena.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
Hej!
Jag kommer på lördag vid kl. 11. Vore kul om vi kan ses vid utgången kl 2. Är det någon mera somm kommer på lördag? Inga-Lill |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:18.