![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Maskinbroderare som vill brodera åt mig?
Hej!
Jag vill gärna få några lappar (max 10 st, minst 2 st) sydda med svampmotiv, ca 1,5x1,5 cm stor motiv, med 3-4 trådfärger max. Svampmotivet ritar jag i vektorformat (pdf, ai, eps, cdr eller vad ni vill) och om det kniper så kan jag nog försöka stygnsätta det i någon gratisprogram, men jag skulle föredra om du kunde göra det åt mig (så man får det rätt, jag har ingen erfarenhet av maskinbrodering och stygnsättning). Designen är mycket simpel. Jag undrar om någon kan hjälpa mig att sy på sin maskin? Och kanske man ska fråga om det går att sy på manchester? ![]() Jag kan betala lite för besväret och självklart för frakten och sytråd. (och jo jag vill gärna ha egen broderingsmaskin, men har inte precis 10 papp att slänga ut ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Vill bara säga att jag har fått svar, som jag ska anlita.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:25.