![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Hur få strykjärn glida bättre?
Jag har precis köpt en söt liten reseångstrykjärn från clabbe, som inte är ihopfällbar och ful som andra resestrykjärn. Jag köpte för att jag vill ha en liten och smidig strykjärn istället för den stora kolossen. jag syr nästna bara dockkläder.
Det enda som jag tycker är lite dåligt med den är att den glider lite väl dåligt. Är det någonting jag kan göra för att få den glida bättre? I övrigt är den perfekt. Den heter Colinette, från clas ohlson. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Kanske ingen jättesmart ide men slänger ut den i alla fall. Det finns ju teflonskydd man kan köpa och sätta på sulan. De är ju gjorda för större järn men du kan kanske klippa ner och få det att passa ändå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Intressant, var kan man köpa teflonskydd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Swelogent säljer vet jag,(om du har företag eller känner någon som har) men även andra som säljer sy/stryktillbehör bör ha.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:30.