![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Vilka andra program finns det för att kunna stygnsätta egna broderier?
De jag vet finns är: - 3D Proffesional - Embird - Taijima DG/ML by puls - PE design Finns det fler?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Ooooh ja!! Jag vet inte alla, men här är några du inte fick med i alla fall:
Artista Wilcom Janome Digitizer nå'nting eXplorations Pfaff Creative Singer PSW Origins |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har ett par lite udda program:
Pfaff PC_designer för Mac FlutterWhumper StitchBunnyPro Vad jag vet är det de enda som fungerar i Mac. FlutterWhumper är mycket bra på att göra konturer. Runt bokstäver, applikationer mm. StitchBunny är mest redigering/sortering. PC Designer måste jag ha för att fylla ytor och för att föra över till symaskin. http://www.wabbitwanch.com/ Det finns ett par amerikansk/canadensiska yahoolistor som koncentrerar sig på lite äldre Pfaff(7570) och maskinbroderi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ytterligare ett program
Hej,
Visste inte att det fanns program för MAC,tack för tipset. Här är ytterligare ett program Corel® DRAWings® X3 för PC. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tyvärr tror jag att macprogrammen är svåra att få tag på. När Pfaff gick upp i Viking för några år sedan så slutade man jobba med Mac. Tyvärr...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Ett annat enkelt program för stygnsättning ingår i
Janomes Customizer 10000 plus. /Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
oj att det fanns så många nu får jag ju beslutsångest =) Trodde det bara var dom jag skrev.
Att många använder sig av embird har jag förstått men är det nån som använder sig utav de andra programmen som finns??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
En undran...funkar inte Embird på Mac?
Har för mig att jag fick det svaret från företaget när jag frågade. Ska kolla hemma om jag har kvar mejlet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Tidigare versioner av Embird har inte varit Mac-kompatibla, men vet inte om det ändrats på sista. Med Virtual PC eller vad det nu heter går det väl antar jag, men det räknas väl inte...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
Citat:
/Gunilla |
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:50.