![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Hej alla glada syvänner! Undrar om det finns någon därute som innehar en Emilio tröja?
Skulle behöva en bild på den krona som pryder tröjan! Har letat på nätet men ack! Emilio är vad jag förstått MQ eget märke. Vill så gärna prova att stygnsätta den. Är tacksam för all hjälp jag kan få!(Min kusins tröja har gått sönder(emiliotröja) och jag har blivit tillfrågad att göra ett märke att sy på!) Jag har bett om bild, men tonåringar ni vet! Mvh Tillan |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej.
Den här bilden var den bästa jag lyckades hitta. Inte världens bästa tyvärr... http://www.tradera.com/auction/aid_37463128 Mvh Ann |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
TACK!
Hej! Ville bara tacka dig Ann! Nu vet jag vad det är för krona som emilio har! Lite krånglig dock! Får se vad det blir! Ha en fortsatt bra kväll Mvh Tillan
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:14.