![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Egen stygnsättning
Ni proffs som stygnsätter själv,vilka program jobbar ni i ? Jag har PE Design, men jag vet inte om det är så bra eller om det är jag som gör fel. Men nöjd är jag inte. Vilket använder ni er av ? Snälla skänk mig era synpunkter.Ska jag byta ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
PE Design är bra, men det är mycket att lära sig om man ska stygnsätta manuellt och få det bra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag använder Embird, och trivs bra med det programet. Det kan du ju ladda ner och testa om du vill, så du har något att jämföra med (www.embird.com). Men det är ju som så att alla dataprogram tar tid att lära sig. Ju mer datavana du har desto lättare brukar det gå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag använder Janomes Digitizer och är helnöjd med det programmet. Det är enkelt att lära sig och att använda, tycker jag.
AnnTheGrans CrossStitchXpress är också kul om man gillar att stygnsätta korsstygnsbroderier. Finns att läsa mer om här: http://www.annthegran.com/online_store/xpress.htm /Gunilla Senast redigerad av gunnsan den 2007-01-01 klockan 11:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Använder också janomes digiteizer pro. Det är ett mycket bra programm. men det är på engelska .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag fick med 3D Professional till min HQ SE maskin.. håller som bäst på att lära mig lite i varje program... väldigt bra handböcker och instruktions "videos" finns med.
Bara det att tiden inte räcker till så mycket när man har 4 små knattar här hemma.. helst skulle jag vilja sitta 8 timmar om dagen och bara plugga block för block. Men det är bara att glömma... det får ta den tid det tar. /Eliza |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Tack alla ni för svar på min fråga. Jag tragglar nog vidare på minPE Design trots allt, det kanske finns hopp för mig också.Det kanske finns nån som är bussig att vara bollplank till mig när jag sliter mitt hår i förtvivlan när jag sitter fast ? Finns det nån sån därute ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:25.