Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Allmänt forum
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2006-10-20, 19:20   #1
millsing millsing är inte uppkopplad

Alvan: Mässrapport??!

Alvan, hur gick det på mässan som du besökte i Köpenhamn? Var den bra? Och hur gick det med boendet?
millsing är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-10-20, 19:39   #2
Alvan Alvan är inte uppkopplad

Jag åkte bara över dan så det blev inget boende.

Mässan var en besvikelse. Dels var den mycket mindre än jag trodde men framför allt var det inte en enda av utställarna som hade ökotexmärkta tyger!!! (För den som inte vet är ökotex en slags miljömärkning.) Mässorna jag varit på i sverige har åtminstonde en del haft ett litet utbud. Jag hade dessutom hoppats på att hitta lite roliga trikåer och skjorttyger för killar men som vanligt var utbudet endast rutor och ränder och möjligtvis en enstaka bil. Jag börjar fundera på att byta branch ökotex tyger med mycket ickefigurativa tyger för killar, framtida projekt kanske.

Dessutom rökte de som borstbindare överallt, både på mässan och andra ställen. Jag tycker det är jättejobbigt med cigarettlukten och röken, inga rökförbud här inte...

Tur jag i alla fall har hittat en del sedan innan, och Ströget är ju en trevlig plats även om jag fick springa halva vägen för att inte missa tåget
Alvan är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:17.