![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Alvan: Mässrapport??!
Alvan, hur gick det på mässan som du besökte i Köpenhamn? Var den bra? Och hur gick det med boendet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag åkte bara över dan så det blev inget boende.
Mässan var en besvikelse. Dels var den mycket mindre än jag trodde men framför allt var det inte en enda av utställarna som hade ökotexmärkta tyger!!! (För den som inte vet är ökotex en slags miljömärkning.) Mässorna jag varit på i sverige har åtminstonde en del haft ett litet utbud. Jag hade dessutom hoppats på att hitta lite roliga trikåer och skjorttyger för killar men som vanligt var utbudet endast rutor och ränder och möjligtvis en enstaka bil. Jag börjar fundera på att byta branch ![]() Dessutom rökte de som borstbindare överallt, både på mässan och andra ställen. Jag tycker det är jättejobbigt med cigarettlukten och röken, inga rökförbud här inte... Tur jag i alla fall har hittat en del sedan innan, och Ströget är ju en trevlig plats även om jag fick springa halva vägen för att inte missa tåget ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:17.