![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Casper det snälla spöket
Hej!! Hittade på Berninas hemsida ett jätte fint kort med Casper.
Har ringt runt, till Bernina ÅF. Men ingen verkar veta något. Finns det någon som vet var jag kan köpa det?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej
Köpte ett Berninakort genom en ÅF i Göteborg. Det funkade inte alls om man inte har Berninas program. Efter mycket strul fick jag lämna tillbaka. Så var lite försiktig att köpa dessa kort. Yvonne |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Okey, Tack så mycket. Jag har några kort från Bernina, och det har inte varit något problem alls för mig. jag har även några Pfaff och några Brother. Och de fungerar i mitt program. Har kanske bara haft tur... MvH Susanne
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Kortet finns ju på svenska berninas hemsida så det ska gå att beställa. ÅFarn får anstränga sig lite bara. Tycker inte dom bjuder till särskilt. Sen är det ju självklart att om man köper ett berninakort som ju är i berninas filformat ART att du måste ha ett program som kan läsa det. Men det verkar ju du ha. Jag har också spanat in det, det är jättefint så lycka till.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:28.