![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Mjukvara
Fundrar om det är någon här på forumet som är bekant med denna mjukvara http://cgi.ebay.de/GEHEIMTIP-PC-SCHN...mZ260032511946 och som kan säga om den är någe att ha eller ej?
Eller med informationen på sidan kan avgöra om det verkar vara något att ha. Funderar på att köpa den. Är det ett bra pris för en sådan här skiva? Jag har noll koll på mönster konstruktions program och har därför alla dessa frågor ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det här är nog inget mönsterkonstuktionsprogram utan snarare en samling mönster på cd-skiva. Inte för att jag känner till det här men av informationen på sidan verkar det som om man har gjort en kollektion kläder i storlek 32-54 och lagt mönster och allt på cd skiva. I ett mönsterkonstruktionsprogram skapar man egna mönster utifrån personliga mått men det verkar inte vara fallet här. De har en hemsida och det verkar som om det kan finnas en demo där. Jag har fel webläsare så jag kommer inte in på hemsidan men adressen är: www.schnittvision.de
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag hittade en demonedladdning och vad jag förstått så lägger man in sina egna mått och får mönster som då passar
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:09.