Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Mönster och klädsömnad > Mönster och mönsterkonstruktion
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2006-09-26, 11:32   #1
avsl0203 avsl0203 är inte uppkopplad

Mjukvara

Fundrar om det är någon här på forumet som är bekant med denna mjukvara http://cgi.ebay.de/GEHEIMTIP-PC-SCHN...mZ260032511946 och som kan säga om den är någe att ha eller ej?
Eller med informationen på sidan kan avgöra om det verkar vara något att ha. Funderar på att köpa den. Är det ett bra pris för en sådan här skiva? Jag har noll koll på mönster konstruktions program och har därför alla dessa frågor
avsl0203 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-09-28, 21:05   #2
Nima Nima är inte uppkopplad

Det här är nog inget mönsterkonstuktionsprogram utan snarare en samling mönster på cd-skiva. Inte för att jag känner till det här men av informationen på sidan verkar det som om man har gjort en kollektion kläder i storlek 32-54 och lagt mönster och allt på cd skiva. I ett mönsterkonstruktionsprogram skapar man egna mönster utifrån personliga mått men det verkar inte vara fallet här. De har en hemsida och det verkar som om det kan finnas en demo där. Jag har fel webläsare så jag kommer inte in på hemsidan men adressen är: www.schnittvision.de
Nima är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2006-10-03, 07:25   #3
avsl0203 avsl0203 är inte uppkopplad

Jag hittade en demonedladdning och vad jag förstått så lägger man in sina egna mått och får mönster som då passar Ska nog ta mig råd att beställa en skiva.
avsl0203 är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:09.