![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Dop
Hej
jag funderade att göra små placeringskort med dop- eller barnmotiv på samt gästens namn men var hittar man små gulliga motiv? Ett par tre cm i diameter stora högst. Jag sökte på dop i forumet men ordet var för kort för att söka på och än har inte min hjärna vaknat tillräckligt för att hitta på ett annat sökord! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Sök på dop* då accepterar sökmotorn ordet. * är väldigt bra att använda om man vill söka på flera ord somm börjar på samma sak som exempel tex* letareda på textil. textilier, textat m.m.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
hej
tack för förslaget, nu funkade det men tyvärr inte något om maskinbroderier. Så frågan får stå kvar ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Små- eller mini-motiv finns under rubriken
Dollar Delights på www.emblibrary.com Bla mini-änglar, små babysaker som skor, nappflaska mm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tack, det fanns jättefina motiv där.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
På www.smartneedle.com finns det mycket kul. Om du tittar på minatyrer finns det en del, Sen finns et också lite roliga dopbroderier på baptism.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Tack, vad söta de är.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:21.