![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Söker en tidigare disskution om klippbord
Hej !
För ett tag sedan tipsade någon om klippbord med förvaringslådor under. Det var en länk till en sida med bilder. Tror att denna skrev "sån här vill jag ha" eller något likande. Kan inte hitta den igen. Vet någon vilken disskution jag menar ? /Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Är det bara borden du letar efter så hitter du flera här:
http://www.amitech.se |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ett tips: Köp en stor bänkskiva och några köksskåp och -hyllor från IKEA. Lägg skivan på skåpen och du har ett stort bord med massor av förvaring som du dessutom kan anpassa efter dina önskemål.
Inte speciellt dyrt och inte så krångligt heller. Fast du kanske inte vill göra det själv.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tack för hjälpen allesammans!
Det var det bordet jag letar efter. Camilla har redan ett jättestort klippbord. Ett hembygge som börjar vara slitet. Tänkte "snobba" till det lite med ett lyxbord ![]() /Bibbi ps åtminstone ska jag drömma lite |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:44.