![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Kris! 3 m linne fattas
Det är ju så typiskt att jag missat att handla linne. Är det någon som sitter på ett färgat linnetyg i lila, blått eller grömt och som är överkomligt i pris så HHHHJJJJJÄÄÄÄÄÄÄÄLLLPPP!
Moa kan ju inte gå utan klänning på medeltidsveckan. Detta trots att jag tyckte jag köpt upp allt linne som fanns förra året ;( *svär och sliter mitt hår* |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har linne från Almedahls, kan titta vilka färger när jag kommer hem från jobbet så mailar jag Dig ikväll. Så kan Du höra av dig om Du fortfarande är intresserad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Var rädd om håret!!!!!!
Jag har linne i de färgerna MEN bara en meter av varje vilket du kanske inte är hjälpt med, däremot har jag oblekt ifall det kan hjälpa dig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tack Minna1 jag har nog inte behov av ofärgat linne just nu. men jag återkommer gärna efter medeltidsveckan om du har det kvar då
![]() Tack! / Mia |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:38.