![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
sybord
Jag har sökt på amitech sybord och hittade en diskussion från 2005.Undrar om någon har ett sådant bord och kan säga vad ni tycker om det och var man kan köpa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har också tittat på dom borden, dom verkar bra. Dom var på syfestivalen vid ett tillfälle så då passade jag på att kolla. Du kan köpa dom hos www.quiltgarden.se
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag blev med det sybordet på mässan och ångrar inte en sekund att jag investerade. Så himla nöjd! Fördelen är ju att man kan vika ihop allt och få en snygg byrå när man inte syr. Väntar nu på insatsen till min Huskvarana Designer SE. Då blir bordet ännu bättre då man utjämnar mellanrummet mellan maskin och bord och får en helt plan yta.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Det låter ju bra,jag undrade just om det håller för en des.1.Om man ska brodera måste man väl ha en sån skiva så att maskinen står plant? Är det inte bökigt alls att städa och fälla ihop? Vilken modell har du?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
Jag har bordet Aristocrat 28. Det är den modellen som man kan flytta ut sidobordet och hänga det på ena dörren. Det ger mer svängrum och är superbra, om man har golvyta vill säga. Maskinen står stadigt och plant, ingen fara. Städningen är det ju värre med för det har en tendens att bli hur mycket som helst runt om. Beror väl på att jag är en slarver kanske
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Tack för svaren,jag tror jag förstår hur du menar med skivan.Har mailat en quiltaffär i Linköping (som är närmast mej)Hon hade ett sånt bord hemma till påseende,så jag ska nog åka dit när jag får tid.Fick du något bra mässpris när du köpte?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Om jag inte minns fel så bjöd dom på frakten på mässan. Jag fick betala 6600 kr och jag tror det är priset på deras hemsida för det bordet. Har du kikat på deras hemsida http://www.amitech.se
Ser att dom kallar bordet (det jag har) för Sew Mate på sin hemsida. Senast redigerad av Delfintua den 2006-05-13 klockan 08:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:39.