![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() Hejsan!
Jag udrar om någon har erfarenhet med tråd från Jonic. Hur är dom att handla med? Är det bra kvalitet på tråden? Jag syr i många olika matrial allt från stretch och siden till jeans och läder. Tacksam för alla komentarer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag såg den här gamla diskussionen, och hoppas att den flyttas upp till början nr jag svara på den. Jag undrar nämligen också över Jonics tråd. Jag funderar på att köpa overlock-tråd och eventuellt det "stora trådpaketet" därifrån. Man vill ju ha tråd som håller. Någon som har erfarenhet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har inte köpt tråd från Jonic, men jag har läst recentionerna om tråd på deras sida, och det var bara lovord
Aina |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Forumvärd
|
Jag har handlat overlocktråd av dom och har inget negativt att säga. Blir rätt mycket slit på sömmar på många av grejerna jag syr på min overlock men tråden håller bra.
Har i överlag inget negativt att säga om joNic. De har varit väldigt vänliga vid support också. när jag krånglat med min beställning och lagt till saker i efterhand. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:38.