![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Jacka till gravid
Har fått i uppdrag att sy en vår/sommarjacka till en som är gravid i 5-6 mån. Finns det ngn som har ngt bra mönster eller modell som man kan använda?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
omlott
Jag tror att en omlottjacka skulle kunna vara bra, då har man ju nåt att växa i oxå.
Kolla på www.onion.dk dom skulle kunna ha en del bra modeller om inte annat så kan man ju ända lite här o var. Nr 1024 kanske kan vara nåt? "jacke m bindebånd". MVH /sus |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack, det fanns många fina mönster. Har funderingar på en omlottmodell, ska sy ett prov och se hur det blir. Har även en annan liten klurig lösning som jag ska testa... ngn mer som har ngn idé?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
jacka
ska sy en jacka till mig själv, då jag tröttnat på att leta efter ngn som säljer jackor till oss gravida.
Min kompis hade en jättefin i fjol. Oket gick ner över bysten sen var den avskuren och lagda veck bak och fram så den blev vidare nedtill. Ska sy den i ett mönstrat tyg och ta upp en förg i luvan och fodret. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:35.