![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Funderar på att sy en klädsel till vår nya Ford Galaxy som skydd mot familjens alla fläckar. Någon som vet hur jag ska göra och vilket tyg som bäst lämpar sig.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Tänk på om det finns krockkuddar i sätenas sidor, så Du inte "blockerar" med klädseln.F.ö vet jag inte hur Du ska göra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag håller på syr bilklädsel till min 242. Jag syr av sånt där mysigt lurvigt tyg
![]() För att få mönster har jag klippt sönder en gammal bilklädsel å bara ritat av på tyget. Förarstolen är en annorlunda stol så för att få mönster till den har jag bara nålat fast papper på stolen å sen klippt runt om bara... men det sätet har jag inte börjat sy till än så jag vet inte hur det vart... men den som jag klippt sönder bilklädseln på vart bra ![]() baksätet vet jag däremot inte hur jag ska göra, har inte kommit så långt än... så det kommer bli ett spännande projekt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:02.