![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() hej igen därute syfantaster.
jag har som vanligt fler syprojekt igång samtidigt..hehe Så jag ska sy en overall typ tight vill ha den lite som en flygaroverall om ni vet vad jag menar i storlek 38-40? Har ett sisådär mönster ifrån ingelise, men vill helst sätta tänderna i ett bättre. några tips? Ni verkar ju ha grym koll där ute i stugorna. Bravo! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej!
Har svårt att få ihop egenskaperna tight och flygaroverall... Men tänker att på 80-talet så var det ju jätteinne med overaller (fast inte alltid speciellt tighta). Kanske om du kan springa ifatt ett sånt mönster? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
fanns något liknande i senaste nummret av burda... nr 2 2006... kan det va nåt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Jag fattar att det är svårt att se framför sig, men tänk dig overallerna i top gun o sen en slimmad version av det...ska kolla in burda o se om det kan vara ngt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:28.