![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Olika färg på bild och text på Janome 300E?
Är det nån som vet hur man ändrar så att man får en annan färg på monogrammet som finns i maskinen?
Jag har lagt in en "egen" design och vill med maskinens alfabet skriva en text till bilden. Så långt är det inga problem, men jag vill ha olika färg på bilden och texten. Bilden som är enfärgad ligger inlagd som svart och när jag skriver texten blir ju den oxå svart och då syr maskinen allt i en följd... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej!
Nu har jag inte Janome 300E, utan en annan broderimaskin. På min maskin finns en knapp som det står STOP på och om man trycker in den så stannar maskinen efter varje färg. Då antar jag att din maskin ska stanna efter bilden och du kan sy texten med vilken färg du vill. Hoppas jag har fårstått dig rätt. /Inger |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:02.