![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Tidningar med mönster
Jag är väldigt mycket nybörjare på att sy kläder, men tycker förstås att det är jätteskoj
![]() Jag har stått och bläddrat i lite tidningar i affären och funderar på att köpa någon. Jag vill först och främst kunna sy lite barnkläder, men skulle också kunna tänka mig att knåpa ihop någon enkel kjol eller klänning till mig. Hur är mönstrena i tidningar som man köper så där? Såg någon som hette Easy Fashion, är det då enkla mönster eller är det bara snabba mönster, eller?? Vilken tidning skulle ni rekommendera? Emeli |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Om du ska sy barn kläder så rekomenderar jag Ottobre. De har också börjat göra en tidning med vuxenkläder för tjejer/damer. Det är mönster för både de som kan sy och de som har mindre vana. Jag tycker arbetsbeskrivningarna är enkla att följa viket är bra om man är lite ny på området.
Du kan bläddra i både damtidningen och barntidningarna på deras hemsida. Där kan du också beställa både nya och gamla nummer. Antingen styckesvis eller prenumeration. www.ottobredesign.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack
Den tidningen ser bra ut. Jag tror att jag ska pröva den.
Emeli |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:50.