![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Program till Janome
Funderar på att köpa en Janome MemoryCraft 300E och har lite funderingar.
Vad finns det för olika prg man kan anända för att fixa till egna bilder tilll maskinen? Vet att det finns Digitizer Pro och Customizer 11000! Men finns det fler som kan passa? Någon som har erfarenhet av maskinen o vill dela med sig av erfarenheterna, god o dåliga? Skulle uppskatta lite hjälp för jag vet inte alls mycket om detta med att brodera på tyg.. TACK Lena |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag köpte MC 300E förra våren och då fick jag med Customizer 10000 Plus, men jag har inte använt det så mycket utan jag satsade på att köpa Embird istället. www.embird.com.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har också funderingar på program, hur gjorde du för att köpa embird program? Kan man med detta program hämta hem mönster från olika ställen på internet?
Marita |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Om ni söker på Embird i forumet hittar ni rätt mycket info. Det ni inte hittar svar på kan ni väl återkomma med frågor om.
Jag rekomederar förövrigt också detta program då jag tycker det ger mest för pengarna. Marita: Laddar ner broderier kan du göra utan något som helst program utöver de vanliga du behöver för att ladda ner filer av olika slag, det är bara att ladda ner. Program behöver du för att hantera de olika broderierna, titta, vrida och ändra färg m m. Man behöver även program för att kunna konvertera de filer man laddat ner så de passar till just den maskin man har. Embird kan göra det mesta och beroende på hur mycket du vill kunna göra köper du olika delar. Men som sagt sök i forumet det står en hel del där. Tex en bit ner (sid 2) i denna diskussion: http://www.sysidan.se/forum/showthre...d&pagenumber=2 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tack
Vill tacka för alla fina svar.
Om jag fattat allt rätt så är Embird att föredra. Jag vill ju kunna ha vilken bild som helst o sen få till den så jag kan brodera den! Då ska jag ha Studio också till prg om jag fattat det rätt.Har inte så lätt för engelskan så jag förstår inte allt som står på deras sida. Men tack vare er så tror jag att jag fattat det rätt. TACK Stenbeckan |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:02.