![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Hur får man tag på mönster? jag är ny vid symaskinen och har bara sytt lite utan mönster, men vill göra en korsettklänning, eller korsett, eller mönster på kjolar. finns det nån sida på internet där man kan hitta det? HJÄLP!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jeg kan varmt anbefale Onion's mønstre - specielt hvis man er nybegynder. Det er et dansk firma der laver superenkle mønstre og med en god beskrivelse til. Jeg ved ikke, om de fås i Sverige, men ellers kan du købe dem på nettet mange steder.
Du kan se deres mønstre her: www.onion.dk Jeg syr en del tøj til min datter, og selv om jeg er rimelig rutineret, bruger jeg næsten altid kun Onions mønstre. Jeg tror ikke, de har korsetter, men kjolemønstre har de. Mvh. Tina ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:34.