![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Spets eller fåll
Hej alla!
Jag har precis broderat den här lilla fuxian, det ska bli en liten duk. Men frågan är ju, ska jag ha spets runt om, eller bara en vanlig fåll??? Jag har vänt och vridit på "frågan" men jag har inte kommit fram till nåt än ![]() Hade det varit ett helt vitt tyg, ja, då hade saken varit klar, en spets!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jättefint motiv måste jag först säga, sen får nog vanlig fåll min röst. Håller med dig om att om det varit enfärgat vit duk så hade spetsen varit självklar, men nu tycker jag att det blir bäst med vanlig fåll.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ingen spets tycker jag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ingen spets, jag tycker att det blir "tårta på tårta" med spets.väldigt fin blomma.
Tala om vad du valde. Doris |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag brukar inte va så här velig,
![]() Att inte veta vad jag ska ha runt!!! Min första tanke var en fåll, sen började jag att vela!!!! Ja, den får ligga till sig till imorgon! Men som "röstningen" ser ut så här långt blir det en fåll ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Ingen spets säger jag. Stuket på tyget passar inte med spets enligt mig. Spara den fina spetsen till ett annat tillfälle.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Tack för alla förslag till fåll!
Jo, min tanke var, när jag "hittade det här i mina gömmor" för ett bra tag sedan , Det var en fåll runt om, varför det "slog slint" nu när jag Broderat, ja det vete katten!!!!! Jag har några bitar till av det här, får se vad det kan bli av dem? Något förslag? Jag scannade in det här hörnet, och färgen ska vara en grön nyans, inte grå som den ser ut på bilden. Ja, då blir det att göra en fåll i morgon, nån gång. Det kommer en kvinna under förmiddan och vill ha hjälp med att sy gardiner. Aina |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Det vart en fåll på den lilla duken, med "riktiga hörn", pyssligt värre med sådana, men det vart fina hörn.
Aina |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:52.