![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
TYG-väska
Jag har tänkt sy en svart väska, typ "Marimekko"
enkel väska. Jag har tidigare sytt en väska i borås lite kraftiga möbeltyger. Dessvärre har det svarta tyget blivit fult och slitet efter ett tag. Jag vill nu hitta ett tyg som "funkar" bättre. Kan någon hjälpa mig? jag behöver hitta ett svart lite stadigt tyg???????men var??????? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
hej!
Kan du inte ta typ Canvas eller nåt lite tjockare tyg? Mvh Helene |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har sytt två väskor tidigare i borås cotton möbeltyg (2:sortering) men de har blivit så fula efter ett tag /slitna urblekta
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tyg blir urblekta och slitna med tiden och av användningen. Provat att tvätta väskan? Ett tåligt material är att sy en väska av vaxduk, bara att torka av. Eller markisväv. Det är gjort för utemiljö, sol och slitage.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
RE:väska
Ja, det är kanske så att jag får acceptera
att tyg slits. Markisväv har jag själv tänkt på men aldrig provat. Tack för det tipset. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
OFF
Senast redigerad av vruk den 2005-11-23 klockan 00:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
RE:väska
OFF
Senast redigerad av vruk den 2005-11-23 klockan 00:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:00.