![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Adapter
Hej!
Idag packade jag upp min nya overlock Brother 3034D, som jag beställde sent i fredags kväll. Supersnabb leverans o massor av extra saker! Dock missade (?) de att skicka med adapter. Jag har läst här att de gör det automatiskt till Sverige, men inte alltid i så fall. Nåväl, det är ingen katastrof, jag köper en själv såklart, men var någonstans? Elaffär? Clas Olsson? undrar Gunnel |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det är lite svårare att hitta adapter från engelskt till svenskt. Tvärtom är det inga problem.
Kontakta SMD, så tror jag att dom fixar det. Dom brukar vara bra att ha att föra med. Ett annat alternativ är klippa av kabeln och sätta i en vanlig stickpropp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Clas Ohlsson har en för 39 kr.
Artikelnummer 36-3054 Reseadapter För användning av apparater med engelsk kontakt i skandinaviska uttag. 250 V/7,5 A |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tackar, tackar! Det blir besök hos Clas Ohlsson till helgen!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:19.