![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Efterlyser Burdamönster nr 8680
För en tid sedan såg jag mönster nr 8680 från Burda och tänkte att "den där kjolen ska jag sy!"
Läste på några webbsidor att det var ett bra mönster att använda sig av. Har letat efter mönster till jeanskjolar, men det finns inte så många, konstigt nog. Sagt och gjort... Nu har jag köpt tyg, skaffat tråd, fixat bra mönsterpapper att föra över mönstret till. MEN mönstret finns inte att köpa någonstans!! Den enda webbsida som har mönstret till salu skickar inte till Europa... Finns det någon vänlig själ som kan tänka sig att låna ut mönstret till mig alternativt sälja eller tipsa om ett snarlikt mönster? http://www.northbreeze.com/Patterns/...sPlusSizes.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
På denna sida finns det två mönster i "jeanskjol skärning": http://www.burdastyle.com/patterns?c...ecent=1&page=1
Kanske kan de fungera som alternativ till din kjol |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Stället du länkade till skickar visst till Europa. Så skynda dig att beställa mönstret innan det fösvinner för dig!
/Mia |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Det verkar gå utmärkt att beställa mönstret via din egen länk. Företaget t.o.m. talar om att det skickar till hela världen. Betalningen kan gå via Paypal som kan skicka dig en räkning. Då kan köpet betalas med kreditkort. Inget konstigt eller skrämmande alls.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hahaha! Läst men inte förstått...
Där ser man vad lite dåligt humör och irritation gör för läsförståelsen. TACK snälla för att ni tog er tid! Och dessutom fick mig att beställa mönstret. Nu hoppas jag att allt fungerar och mönstret kommer inom 1-2 veckor (de har ett krångligt betalsystem...) Burdalänken var ett bra alternativ (jag har ju tittat på den sidan tidigare...) sett men inte förstått med andra ord.... ![]() Än en gång: varmt tack för hjälpen!! Trevlig helg till er! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:03.