![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Mått på sittdyna till "Urban Jungle"-vagn
Har en kompis som köpt en Urban Jungle vagn. Tänkte göra en sittdyna till den som present när lillen/lillan kommer men behöver måtten. Vet att många här har sytt sittdyna till just den vagnen och hoppas ni kan hjälpa mig.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
rita av?
hej. Jag gjorde så när jag hade en tanke på att göra en sittdyna till våran UJ att jag gick till affärn som såla sittdynar, tog mä en rejeel bit papper... typ ihopklistrade A4 papper -totalt oproffsit, och la dynan på mitt papper och ritade av det
![]() Ingen hann registrera va jag gjorde och hade nån undrat tänkte jag bara säga att jag var tvungen att ta mått så jag skulle se om det passa min vagn ![]() jaja... å sen är det ju bara å snickra ihop nån typtoppning ![]() Lycka till |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Kan du inte smyga dig på kompisens barnvagn och rita av lite.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
Re: rita av?
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
men DUUUUU
hahahaha... detta är inte sant.
Jag var just uppe i mitt nya hobbyrum och min man hade släpat upp en påse dit med några av mina prylar. Vi har inte packat ut allt efter flytten för 1,5 år sedan. I den påsen låg JUST den ritningen jag gjorde för typ två år sedan! OTROLIGT Den är slarvigt ritat på presentpapper. Ska jag göra en likadan till dig tro? Då skickar jag den efter helgen! Eller vill du hellre själv rita av den? Du kan ju besöka butiken i efterhand och kolla detaljer å så... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
Re: men DUUUUU
Citat:
Ååååååh vad gulligt att du vill skicka den.....tusen tack. Och vad konstigt(men toppen) att du hittade den just nu ;-) maila mig på mammapernilla78@hotmail.com så ska du få min adress. Vad glad jag blev nu.....Än en gån g Jättetack!!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
pernilla
om jag ska skicka mönster till dig måste du nästan maila mig tillbaka med din adress!
Testar att maila dig igen ifall det har hänt nåt. /karina |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Skicka genom sidan här. Kom inte in på min hotmail :-)
Provar igen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
Re: pernilla
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
hej!
någon av er som har lust att skicka mönstret till mej med? jag betalar gärna frimärke isåfall! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Nåt år senare, men värt ett försök...
Hej!
Är det någon av er som fortfarande har kvar detta mönster för nu letar jag efter sittdynemönster till uj ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
ännu ett år senare. Jag gör ett försök. :-)
Hej
är det någon som har mönster på UJ sittdyna eller fotsack mönster som passar UJ så skulle jag gärna vilja köpa eller få ett? Min mail är veronicajonsson@hotmail.com Mvh veronica |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:18.