![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() Hej alla syglada! =)
Är det någon som vill hjälpa mig med min kortläsare som jag precis köpt? Det är en gammal kortläsare. En sån lite större som är blå på ovansidan. Den är inkopplad som den ska för det testade jag när jag pratade med säljaren. I programmet VIP-d-card Reader/Writer Har jag har fört över en massa broderier så dom ligger i varsin ruta. Men när jag ska trycka på knappen för att det ska läsas över på kortet så säger den bara: Error No d-card Reader/Writer unit is connected. Läsaren är ikopplad med störmkablen och paralellportskabeln och den gröna lampan lyser (powerlampan). Den röda lyser inte (Busy lampan) och den lilla spaken är dragen mot Card (inte dongle). Har jag missat nånting? Skulle va supersnällt om jag fick hjälp! Mvh Helen |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag känner inte till Husqvarnas produkter, men en tanke kan vara att dden inte installerats rätt i Windows. Dvs att drivrutin skrivits in som den ska. Så att datorn inte hittar den.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej Helen!
Du ska använda programmet som heter VIP Reader/Writer. Sari |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Aha jag förstod att det var nåt enkelt fel. Ska prova det på en gång! Är så sugen på att prova brodera ut nåt broderi nu. =O)
Tack tack! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:25.