![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
StoffochStil
Är det bara jag som inte kan hitta några sk modetyger på Stoff och Stils hemsida...
Jag hittar bara "Hemtextil"... Eller är jag dum nu igen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Konstigt att det inte finns på hemsidan, jag hittade inte heller några.Beställ katalogerna istället. De har en för hemtextil och en för modetyger. Jag fick dem i brevlådan här i veckan och det fanns mycket fint att välja på.
Cathrin |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jo, jag har de gamla katalogerna, vet inte om jag får den nya; skulle också vilja ha julkatalogen..
Men jag fattar inte varför man inte får se modetygerna... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag håller också med och tycker att att det är synd att man inte kan se tygerna på nätet utan bara i deras katalog. Man kan undra varför? En katalog kan man ju bläddra i var som helst och när som helst utan att ha en dator i närheten, men det utesluter ju inte att det ibland är så att man inte har en katalog utan bara tillgång till en dator....Så varför inte ha som många andra företag båda delar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag tycker också det skulle vara bra med modetygerna på nätet. T.ex. när man ska tipsa någon om ett tyg eller ska sy till någon annan så vore det bra om denne kunde se på tyget på datorn.Det måste ju vara bättre än att alla ska beställa kataloger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:29.