![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Någon som känner till den här sidan?
Hej
Var ute och letade efter Barbapappabroderi. Sökte på Barbapappa embroyderi, och hamnade här http://www.bittorrent.am/torrent-sea...barbapapa.html Jag är inte bra på engelska i vanliga fall, men just nu är det sämre än vanligt för jag har en sprängande huvudvärk. Jag tycker sidan verkar minst sagt mysko, men jag kan ha fel. Jag undrar om någon har varit inne på den här sidan och följt någon länk? Vill ni i så fall vara snälla och tala om ifall den funkade? Jag har egentligen ingen aning om vad det är för en sida. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det där är en sida man kunde ladda hem olika filer på innan det blev förbjudet att ladda ner
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack så mycket Aina. Då vet jag vad som gäller, och kan sluta plåga mitt stackars huvud med att försöka fatta
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:57.