![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Mönster till skepparkavaj
Är det någon som kan tipsa om mönster till skepparkavaj? Jag har hittat Neue Mode 23319 (se bild), men jag är inte säker på att den blir så bra i ett tjockt ylletyg. Den är väl lite mer sommarbetonad?
Annars är det ungefär den modellen jag söker: den ska vara lätt figursydd, lite längre än denna, helst lite större krage och med "isticksfickor" (eller vad det nu heter) och slejf i ryggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det är jättesnyggt med skepparkavaj. Det finns ett Vougemönster som kanske skulle passa om man kortar av det.
Vougemönster nr 1266 Lycka till! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jättesnyggt! Precis ett sånt var det jag tänkte mig. Som den blå kappan, nr 2 från vänster, fast kortare. Tack för hjälpen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Puttar upp denna tråden och undrar om någon vet ett bra mönster på en skepparrock till en kille?
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:25.