![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() 3 åriga dottern har ett par svarta regnbyxor, som vägrar att använda. Jag misstänker att hon inte gillar byxorna för att dom är svarta. Nu funderar jag på om jag kan fixa till dom på någotvis med något färgglatt, utan att förstöra själva funktionen. Men hur
![]() Limma- vilket lim skulle fungera? Något annat sätt. Alla idéer och tankar är välkomna ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Förr fanns det reflexväv i olika färger hos Sykompaniet men de har bara silvergrå numera.
Men det kan man ju använda och klippa ut figurer ur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Googla på "självhäftande vinyl". Jag hittade en del roligheter där.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hmmm treåringar brukar kunna vara rätt bestämda med vad de gillar och inte
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Ikea säljer en påse reflexer där några är med klisterbaksida och några är till att hänga, går säker att klistra dessa också om man använder rätt lim.
Motiven när jag köpte var spöken, klacksko och flygplan. Har själv använt dessa på ryggsäckar och resväskor sitter bra. Lycka till! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Självhäftande plast kommer i många utföranden och kan lätt köpas i närmaste järnhandel.
Klipp ur "blommorna" eller vad mönstret nu är. Behöver inte ett enda stygn och fungerar också på gummistövlar om hon vill matcha. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Tack för era svar.
Jag testar nog självhäftande plast till och börja med. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:48.