![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() Hej!
Var nyligen på Babyproffsen för att titta på barnvagn och då hittade jag en ny version av skötbordsunderlägg. De var som ett kuddöverdrag (örngott) med blixtlås i ena kortsidan av vaxduk (akrylbelagd bomullsväv). I det fanns en innerkudde fylld med cellplastkulor!! Är det någon som testat om det är ett bra skötbordsunderlägg? Är det någon som sett något mönster på liknande? Annars är det väl bara att sy och testa, men om någon vet något tips skadar ju inte!! /Maria |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
jag har inte sytt skötbordsunderlägg däremot en slags kudde med en bricka på av plywood att ha i knät och det formar sig bra, då ligger boken eller korsordet stilla, klädde brickan med filt.Kulorna köpte jag på panduro. Jag tycker det borde fungera till skötbordsunderlägg också. Det formar ju sig efter barnet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:28.